Dedektifgadget şeker demek insülin değerinin yüksek olmasıdır. Kararma da insülin direnci olan hastalarda olur. O yüzden kozmetik yollarla değil, endokrinolojiden tedavi uygulayarak ilerlemek lazım. Benim de yüzüm de lekeler çıkmıştı, pigmentasyon yani, hormonlar düzgün çalışmadığı zaman ortaya çıktığının farkındaydım, insülin seviyesi düşünce vücutta lekelerim 1 sene içerisinde kayboldu.