balli_cilek Kızlar oğlum 1 yaşinda yumurta beyazına alerjisi çıktı 1 yaş aşıları sağlik ocağında yapmadılar özel hastanede aşıları ücretli mi ücretsi mi bilgisi olan var mı sadece muayene ücreti mi veririm yoksa
balli_cilek cevriyeee ay çok sevindim çok teşekkür ederim iğne ücreti alıyorlsr mı peki mesela özelde menenjit. Aşısı için 400 tl aşı yapma ücreti almışlardı
balbebeginannesii balli_cilek aaa ilk defa duyuyorum ben özel devlet her aşısını özelde doktoruna yaptırıyorum ekstra muayene dısında ücret ödemedik özel asıların fiyatı haric tabi.
cevriyeee balli_cilek onuda ilk defa duydum hastaneye göre olabilir ben istanbuldan bruniye götürdüm hep devletin yaptığı aşılar icin ücret almadılar menenjit aşıları içinde aşı parası ödedim ekstra iğne parası ödemedim
balli_cilek balbebeginannesii ay valla menenjit için 400 tl enjeksiyon aşı. Ücreti ödedik ya şaka gibi gerçekten
atlasmommm balli_cilek canım menenjit ve rota aşısı özel aşılar isteğe bağlı olduğu için ücretli zaten ama onun dışındaki aşıları devlet zorunluluğu olduğu için ücretsiz özelde de sağlık ocağında da
anorganikanneeee balli_cilek muayene ücreti dışında bir şey ödemezsiniz ama kayıt açtırmadan önce ellerinde aşının olup olmadığını sorun. Bazen olmuyrou
balli_cilek anorganikanneeee evet ya aşı bölümüne sorsam. İyi olcak gitmeden yoksa bidaha gitmek zorunda kalır ı’m
balli_cilek cevriyeee sordum devletin aşıları ücretsizmiş neyse ki ya aşı yapma ücreti de yokmuş devlet aşısı olduğu için