Ya kızlar gerçekten usandım bıktım ya böyle kesin geciyo dediğiniz yöntem var mı antibiyotikler vajinal fitiller kullandım geciyo iki ay snra yine aynı yani böle akknti kokusuzsa falan sağlıklı normal diyolar ama adet olur gibi de akıntı olmaz sürekli sürekli ya napaym bu yaşımda rahimmi aldrym napaym namaza başlamak istyorum her namazda iç çamaşırı değiştiriyorum abdest alıp namaza durana kadar iç çamaşırım tekrar alıntı oluyo gunluk ped mantar yapiyo napicami şaşırdım benim akintimin regliden tek farkı rengi 😔