Ruveydaa kızımda 22 aylık .79 cm ister istemez elimde olmadan üzülüyorum.babası 185 ben 168 yani kızımın boy ortalaması uzuyor beni .beslenme olarak anne sutu almadı .formül mamayı da 4 ayına kdar zorla sadece uykusunda az az içti. Sonrasında formül mama da içmedi.oyüzden ek gıdaya erken gectık. Ondan da bişe anlamadım.Arada zorla yogurt yer. Peynir, kefir, devam sütü, meyve suları , asla içmez.acaba oyuzden mi böyle oldu diyorum kendi kendime .