Mustiertgn 3 gün önce gece bebeğimin vücudunun koluma değmesi ile uyandım bir baktım ateşi var hemen üzerini çıkarıp ateş düşürücü verdim ve sabaha kadar oturdum ama ateşi düşmedi öğlen doktora götürdük boğazı kızarmış dedi ilaç yazdı gönderdi sanki ben kızımı bilmiyorum boğaz enfeksiyonu olduğu zaman öksürüyor burnu akıyordu eve geçtik neyse ateşi düşmüyor gece yine götürdüm ateşi 40 derece soğuk uygulama fitil derken 2 saatte düşürdüler eve gönderdiler sabaha doğru tekrar çıktı ve alerjili bir bebek kızım bezinde kanlı mukus gördüm yarın adam akıllı bir doktora götüreceğim bizim tek korkumuz ben havale geçirdiğim için kızımın da geçirir olması ateş ihmale gelmez ve kontrol altında tutulması gereken birşey sizede bu arada geçmiş olsun Rabbim bol şifalar versin canım