Keslin_3 Pozitif93 ay çok kötüydüm ben kaşın kızarıklı kuruyup batma acile gittim fayda etmedi en son göz doktoruna gititm verdiği damlalar iyi geldi bence hiç ihmal etmeyin gidin geçmiyor çünkü 10 gün çektim alerjik dedi doktor