mom97X Kızlar sezaryen olalı 4 gün oldu, son 2 gündür belim çok ağrıyor normal mi ? (Spinal anestezi kullanılmıştı bu arada)
esmaayeldann mom97X evet çok normal. Bende çektim o ağrıyı 2 ay kadar. Masaja gittim kayropraktik yaptırdım dayanamayıp. Ve gitti ağrım. Sadece alırı yorarsam kendimi ağrıyor şuan için. Ama ben hamileliktede ani bir hareketten ötürü çok bel ağrısı çektim yürütmeyecek kadar o yüzdende ağrımış olabilir