babymamma AysenurBaran bende babyplus vardı kabin boy arabası hafif küçük ama bebeğin küçükse tavsiye etmem onu satıp baby2go daisy aldım çift yönlü tentesi tam kapanır yatış pozisyonlu vs hafifde
NariNariKiminYari AysenurBaran cybex ten öte yok benim için oğlum 3 yaşında hala kullanıyoruz küçücük oluyor ve çok hafif