Arkadaşlar kızıma aptamil mama kullanıyordum baya bi stok yapmıştım fakat kızımın inek sütüne alerjisi çıktı ve aptamilin inek sütü ve diğer gıdalara alerjisi olan bebekler için olanına geçtik bi kısmını verdim elimde 6 adet kaldı normal fiyatından uygun fiyata vericem ilgilenenler yazabilir