askbebegimmbenim Bebeğim 7 ay 9 günlük 3 öğün veriyorum sizce fazla mı 5 aylıkken başladık tadimlara 6 aylıkken öğün olarak vermeye başladım 2 gündür emmek istemiyor
nazlimom_ askbebegimmbenim ozaamanlae doktorum 9. Aya kadar 2 öğün vermemi söylemişti sabah kahvaltı ve ara öğün yediriyordum
askbebegimmbenim nbanba bende 2 öğüne dusureyim madem çünkü sabah emziriyorum 1 2 saat sonra da avakado muz labne yumurta pekmez karıştırıp yediriyorum öğlen kayısı yoğurt yada çorba akşamda yulaf unu yada irmik elma püresi karışımı veriyordum fazla geliyor demekki