Kulun kula duası kabul olur inşallah 🙏 buraya böyle bir yazı yazacağımı hiç tahmin etmemiştim ama malesef daha önce yazdığım postta kızımın burnunun kanadığından bahsettim ve doktora bugün götürdüm malesef lösemi olabilir denildi değerleri çok kötü dedi başka doktora götüreceğiz dualarınıza ihtiyacımız var götürdüğümüz doktor beklemeden gidin tedaviyi başlatın dedi çok kötüyüm gerçekten Allahım sen yardım et