sedaboz Bu 2 yaş sendromu denen şey nedir ya?? Artık kafayı yemek üzereyiz ağlamalar kendini yere atmalar kriz geçiriyo artık sesimizi duyuramıyoruz kendine gelemiyo. Her yarım saatte bir ağlama krizi. Ne zaman geçecek bu olay?
Iremylcnkya07 sedaboz gerçekten bizde 21 aylığız girdik heralde bilemiyorum istediği olmayınca çığlık atıyo yemek istemiyor zorla yerse anca inatlık fazla
sedaboz Artık kafayı yemek üzereyim. Ailelerden çok uzaktayız. Yani 1 saatliğine bile bırakabilecek kimsem yok kafayı dinlemek için
Sedas00 3 ay sürdü bizimde rahat Şuan 26 aylık suyla duyusal etkinlikler yaptıkça sakinleştiğini farkettim