Arkadaşlar kızım 19 aylık kaka yaptığında rahatsız oluyor belli ediyor değiştirmemizi istiyor genelde. Bazen komple bezden rahatsız oluyor zıbınla geziyor evde çıkarıyor kendisi. Ama şöyle de bişey var altında bez yokken çiş yaparsa korkup ağlıyor hemen o sıvının kendinden geldiğini anlayamadığı için sanırım. bi de bezsizken ve çiş yapmasa da özel bölgesi ağrıyor gibi orayı gösteriyor enfeksiyon mu var acaba diyorum bazen ama kokulu renkli çiş vs de yok. Derdimi anlatabildim mi bilmiyorum bezi mi istemiyor tuvalet eğitimi mi vermeliyim yoksa bir rahatsızlığı mı var anlamıyorum