buketderin Benim oğlum da öyleydi ve ben de acaba beni sevmiyor mu,kötü mü davranıyorum falan diyordum ..Şimdi de biri paçamdan ayırsın diye bakıyorum .Kendi yoksa sesi var ,anne anne anne anne anne anne ..
Yani değişecek durumlar bunlar , üzülmeyin.