Eoyku benim fikrim formül mama ile devam edin en azından 1 ya da 1,5 ay daha..
sonucta sindirim sistemleri henüz tam gelişmedi.. sizin kararınız ama benim bebeğim mama, meme devam edıyor sütüm yetersız olduğu için hatta çoğu zaman mama vermek zorunda oluyorum ve 4,5 aylık tadım dahi yaptırmadım. Karar sizin hersey de doktoru dinlememek gerekiyor maalesef...