Kızlar salı günü kızımı acile götürmüştüm ishal , karın ağrısı ve kusma şikayetiyle. Probiyotik yazıldı ama geçmedi ishal 1 haftadır.
Bugün doktora götürdüm tekrar kan aldılar ve serum takıldı. İşimiz epey uzun sürdü hastanede. Kızımın 1 tane sonucu çıkmamışti. Doktor da ben ilacını yazayım siz sonuncu sonuç için ya bekleyin yada tekrar gelin dedi. Bizde tekrar gidemedik , önemli bir sonuç mu acaba ?
