Ya başlama başlama diyorsunuz ama sadece mamayla beslenen bebekler 4. Ayda yavaştan başlatılıyor doktor başla dese doktoru dinleme dersiniz yakın biri dese onu dinleme doktora danış dersiniz zaten doktorlar da sadece mamayla beslendiği için başlayın diyor 4. Ayda benim oğlum da 2 ay 1 haftalık bende 4 aylık olduğunda yavaştan başlicam