Regl olunca mide bulantım oluyordu ama bugün 3. Gün hala var birde pardon ama gaz yapınca kötü koku oluyo soğuk su falan içtiğimiz için birde geniz akıntım gibi bişey var hafif acaba mide mi üşütmüş olabilir miyim bişey yemezsem yok ama bi lokma bişey yesem hemen hafif hafif rahatsız ediyo