annevebebegiii__ menenjit yaptırdık ailemizde ateşli hastalık olduğu için önlem olarak ama rotanın 2 dozunu bitirmiş biri olarak söylüyorum önce ben sonra eşim ailem hepimiz rota kaptık kusma ishal hastanelik olduk çok fena ve çok şükür bebeğimde hiçbiri olmadı 2 kere olduk ikisinde de bulaşmadı ve tek dozken olmuştuk o halde korudu iyiki dediklerimden oldu nimenrix menenjit yaptırdık farklı grubu da varmış isterseniz ondan 3 doz daha yaptırabilirsiniz dedi doktorumuz ama eczacımız ben bile gerek duymadım dediği için yaptırmadık onu