Merhaba arkadaşlar kisaca anlatayım 25 haftalik hamileyim erken dogum riski var yatıyorum yolculuk yasak ama 3 haftaya kadar tasinmamiz gerekecek olaki bu süreçte bebek doğar ve yoğun bakıma girerse başka şehre gidebilir mi ya da ben dogurmazsam nasıl gidebilirim bilgisi olanlar var mi