Kızım 10 aylık oldu ama hamileyim (16 haftalık 😊) doktorumla konuştum ilaçlarını düzgün içersen ve emzirirken ağrın olmaz ise 2 ay daha emzirmeme izin verdi ben en azından 1 yaşına girsin öyle keseyim diyordum ama bu aralar çok bitkin hisseder oldum kendimi emzirirken yoruluyorum sanki kalbim hızlı atıyor flan bu gğn konuştuk diye psikolojik mi bilmem az karnım da ağırdı tam kesmesem de azaltsam sadece geceleri emzirsem olur mu ama nasıl yapacağımı bilmiyorum nasıl azaltabilirim veya kesmek zorunda kalırsam nasıl kesebilirim