Deletedmom_115 Kızlar bebeğim 4 aylık doktor bu damlayı yazdı bugün aldım fakat kapakta diğer damlalar gibi olan parça yok, nasıl damlatıcam 4 damla kullan dedi? Bir de herhangi bir yan etkisi var mı kabızlık iştahsızlık vs. Kullananlar yazabilir mi 💕
dugme Deletedmom_115 canım biz kullandık ama bizde çok ciddi gaz ve ıkınma yaptı uyuyan bebeğim uyumaz oldu sidefere geçtik Rahatladik 🤌
alparslan1_ Deletedmom_115 ben 1 damla kullanıyordum herhangi bir sorunu olmadı. şuan 1 yaşında zaten kullanmıyorum artık
yavrupotuncek Deletedmom_115 içinde damlalık çıkması lazım cikmadiysa götürüp değiştirin ocean damla kilosunun iki katı artı iki damla verilir mesela 6 kilo bebek için 14 damla 8 kilo bebek için 18 damla verilmesi gerekiyor
kocamdakocam Deletedmom_115 evet kilo başı 1 damla kullanılıyor. Damlalık çıkması lazımdı. Hiç bir yan etkisini görmedik şükür
Deletedmom_115 alparslan1_ asko nasıl kullanıyordun peki normal düz kapak var damlatma kapağı yoktu kutuda
Deletedmom_115 alparslan1_ ya nöbetçi eczaneye sorduk o da onlardaki damlayı gösterdi içinde damlalık vardı, bana damlalık verdi ama büyük biraz dedi bununla idare et ama aldığın yere git iste içinde olması lazım
Deletedmom_115 yavrupotuncek çok teşekkür ederim, nöbetçi eczane vardı ona sorduk o da dediklerinizin aynısını söyledi
bebekdikenli yavrupotuncek merhaba bebeğim 5 ay 25 günlük 7 kilo , 0.5 ml yazıyo damlacıkta o kadar veriyorum yeterli mi
Deletedmom_115 kocamdakocam aldığım kutu da damlalık yeri var fakat damlalık yok yarın gidip isteyecem eczaneden
yavrupotuncek bebekdikenli canım 0.5 7-8 damlaya denk geliyo mesela bebeğin diyelim 7 kilo ise kilosunun iki katı kadar yani 14 damla ustunede +2 damla ekleyip 16 damla vermen lazım kilosunun iki katı artı iki damla ocean için geçerli
aselikoom Bende dün aldım bu sabah verdim kilo başına 4 damla dedi eczacı fazla mı o zaman ya hatta bende 24 damla çok gelir diye 15 verdim bu sabah 🥹
Umay-gmz Deletedmom_115 4 aydan beri kullanıyorum 0,5 ml işe başladım bir kaö hafta sonra 1 ml verdik, ilk zamanlar kakada zorlanıyor gibi oldu ama alıştı 8 aylık hala kullanıyoruz,3. Şişeye başladım
Deletedmom_115 Umay-gmz herkes çok iyi çok kaliteli dediği için aldım bende bakalım inşallah bizde ee de yan etki yapmaz