Önceden çok gereksiz geliyordu ancak bebeğim sürekli kucakta olmak istiyor, ben minyon biriyim taşımakta zorlanıyorum. Bebeğim 4 aylık, bu saatten sonra kanguru almak avantajlı olur mu? Hastaneye aşıya vs giderken araba zor oluyor eşimsiz çıkmıyoruz öyle yerlere giderken. Şimdi tatile gideceğiz gezmek için vs kanguru alsam mı sizce? Önerdiğiniz marka var mı bir de?