Kızlar 4 aydır bebeğim kanat çırpıyor. Doktor normal dedi. Şuan bebeğim 9ay18 günlük her dediğimi anlıyor ç. Evde göz teması var. Alkış,bay bay yapıyor. Anne baba diyor neyse her şeyi normal. Ama dışarıya gidince bebeğim çok durgunlaşıyor asla kimseyle göz teması kurmuyor. Dün parkta bir kadın dedi ki seni hep görüyorum bebeğin hiç göz teması kurmuyor fark ettin mi dedi. Dünyam başıma yıkıldı. Kadının çocuğu 11 aylık bakıyor gülüyor ama benim bebeğim asla bakıp gülmüyor. Yabancıya asla gülmez. Bize de gülmez. Eskiden böyle değildi 6 aydan beri gülmeleri de gitti. Gülüyor ama yani sevdiği bir şey olduğunda. Kadının bebeği bana bakıp gülüyor du işaret parmağını kullanıyordu. Benim bebeğim de ne yaptık kadına bakmadı bana sarılıp kafasını çevirdi. Zaten normalde de dışarıda öyle asla bakmaz. Şu anne bebek salıncakları var. Herkesin bebeği annelerinin gözünün içine bakıyor gülüyor ben dibine girsem de etrafa bakıyor bana bakmıyor. Ama evde öyle değil. Evde de gözümün tam içine bakıyor. Biri yardım etsin endişelenmeli miyim? Kanat çırpması da çok sık ve nedensiz bu arada