evasmom Kızlar mama kullanıyordum 2 haftadır bıraktım. 2 haftada kızım 300 gr almış doktorum gayet yeterli gördü ama içim tam rahat değil. Sizin bebekleriniz 4. aydan 5e kadar kaç kilo aldılar?
senemtemur evasmom hay maşallah ne güzel almış 50 gr almıştı benim çocuğum kaşıkla beslediğim için yarısını yiyor yarısını yemiyor
dilberhala1 evasmom Doktorunuz yeterli gördüyse kilosunu be kilo alımını takılmanızı gerektirecek bir durum yok aslında 4. Aydan sonra zaten hareketlenme arttığı için kilo alımı yavaşlar
busenihicalakadaretmez evasmom 1hafta sonra 5aylık olacak, bu ay 400gr almış. Sadece mamayla besleniyor.
evasmom Teşekkür ederim cevaplarınız için, kıyaslama yapmıyorum asla hele ki kilo konusunda ama içimi rahatlattınız 🙏🏻 sağlıklı olsunlar da 🤍