1_annee
Gece kaldırma konusunda şiddetle tavsiye etmeyen ben kırkı çıkana kadar gece 3 saati hiç geçirmedim. 40 ı çıkana kadar gece kalkın 3 saati geçirmeyin besleyin evladınızı.
40 çıktıktan sonra asla dokunmadım ben kendi 4 saate bir uyanırdı şimdi 5 ay 7 günlük gece kesintisiz 8 saat uyur hayatta ellemem zaten acıkınca uyanıyor