ilenalemin Bir aylık bebeğimin gaz ve kaka sorunu için aldım.ama kullanma talimatında 2 yaş ve üzeri yazıyor.ama burda da bunu kullanan çok var.kafam çok karıştı
senemtemur ilenalemin biogaia ise kullandım devam ediyorum hala . İlaçların içeriği ile kullanılan aylar arasında farklılıklar oluyor en iyisini doktorunuz bilir ona danışın
bebegiminbesigicamdan ilenalemin biogaia uretilmiyo artik diye biliyorum bu farkli bi damla ayni degil
Deletedmom_216 ilenalemin ilacin resmini atar kisiniz? Biogaia bendeki cocuk doktorumuz gaz icin verdi ama bizde işe yaramadi
meltemergin Para ile satilabilmesi için yanlış hatırlamıyorsam o şekilde yazması gerekiyormuş. 3aylik bebeğim doktor tavsiyesi ile kullanıyorum.
ilenalemin bebegiminbesigicamdan dugme senemtemur bebegiminbesigicamdan eczaneye tekrar sordum.o ilaç artık üretilmiyormuş bu üretiliyormuş.iki yaş yazılması ruhsat alınması içinmiş.kullanın dedi
peraninnannesi Arkadaşlar benzer bir durumu dün yaşadık. Biogaia elinde olmayan eczaneler bu artık üretilmiyor deyip bigaia diye bir damlayı insanlara kakalıyorlar afedersiniz. Eşim hep aldığımız yerdeki eczaneye sormuş kadın artık o üretilmiyor onun yerine bu var deyip bigaia vermeye kalkmış eşim de doktoru aramış bunu veriyorlar diye doktor da eczaneler ellerinde olmadığı için bu ürünü veriyorlar almayın demiş. Sonra yandaki eczaneden biogaia yı almış eşim. Çünkü biogaia nın için canlı organizma var ve buzuyla beraber veriyorlar diğerinin içinde böyle bir şey yok ve 2 yaş üstüne veriyorlar. Bunu yapan eczacıların yatacak yerleri yok gerçekten. Elinizde varsa iade edin başka eczaneye sorun. @bebegiminbesigicamdan @dugme @ilenalemin
bebegiminbesigicamdan peraninnannesi biogaia gercekten artik uretilmiyor ilacin diger eczanede bulunmasi bunu degistirmez stok denilen bi durum var
ilenalemin peraninnannesi aa öyle mi ben bş de başka eczaneye de sorcam.bebegr de içirmeye başladım.napsam ki
sekerbebeginannesi ilenalemin yönetmelik gereği o şekilde yazmak zorunda tüm takviyelerde, biogaiada bir takviye o yuzden cok normql korkmqyin
peraninnannesi bebegiminbesigicamdan valla bize bunu diyen kendi doktorumuz. İçerik nasıl aynı olabiliyor ki birisinin içinde canlı organizma var buzdolabında saklanıyor diğeri dışarıda etkisi nasıl aynı olabilir ki.
Mirann17 ilenalemin bigaia ve biogaia aynı firmanın probiyotikleri ikisini de kullandım prosedür gereği o şekilde yazılıyor
bebegiminbesigicamdan gozdeanne1 eşim eczaci ve onlarinda ellerinde yok biz bile elinde olan stok yapan baska bir eczaneden aldik