Kızım 25 aylık. Bundan bir ay öncesi 5 gün denememiz oldu ve her yere işedi baktık olmuyor geri bağladık bezi. Bugün tekrar denemeye başladık sabahtan hiç bez takmadım bir iki kere işedi etrafa. Öğle uykusuna uyuturken anne çiş yaptım dedi baktım az kaçırmış hemen küçük klozetine götürdüm oturdu devamını oraya yaptı çok sevindik alkış kıyamet ama bir görün işedi diye 😅 sonra yine uykudan uyandıktan sonra koltuğa işedi 😞 Duşa girdik çıktık ara ara oturuyoruz klozete soruyorum sık sık yok diyor. Oturuyor işemiyor kalkıyor yere işiyor. Bu süreci nasıl atlatacağım bilmiyorum ilk çocuğum tecrübesizim haliyle ve beni en zorlayan konu bu oldu gerçekten. İletişimi konuşması çok güzel fakat çiş konusunda tık yok 😞 Böyle böyle devam etmeli miyim? Dışarı çıkarken ne yapacağım alıştırma külodu almalı mıyım? Yada bez takıp mı çıkmalıyım kafamda deli sorular yardıma ihtiyacım var