Yasadigim sehir cok sicak 5 aylik bebegim klima alcaz bi kac haftaya ama simdi nasi idare edicem iki haftadir koydeydim iyiydi vantilatörü sabit degilde doner sekildeyken biraz bebeğime gelse dokunur mu ondan tarafa gelmicek sekilde yapiyodum bayramdan once ama simdi oylede etki etmiyo aşırı sicak havalar cok terliyo napicami sasirdim kliması olmayanlar nasil yapiyor akil verir misiniz