haticerva06 açıkçası, bem sonradan doktorumuz olan bir pediatrstten efso bir emzirme danışmanlığı almıştım. Bana, yemekleri baştan yaftalamak yerine, deneyip sende gaz hapmayanlaro tüket zira öbür türlü cidden stressli olabiliyor demişti. Denedim, hiçbir şey gaz yapmadı:)) bir dönem gazı oldu ama genel anlamda gazlı bir bebek olmadı, hatta o dönemde ‘acaba kolik mi’ bile dedik ama yine doktorumuz ‘ee, kolikse kolik, ne yapalım, ona göre tabır alırız olur biter’ demişti.. rahat olmak bence her şeyin ilk anahtarı.
Doktorumuzun oaylaşımını da burakauım buraya, bana rahat olmayı o öğretti, ne gaz oldu kızımda, ne diş ağrısı çekti, ne ek hıdayı reddetti, 17 aylık ve halen emiyor sayesinde.. yani siz rahat olun, bebeğiniz de rahat olsun.. keyifli emzirmeler