Mygirlmybaby Kızımın tuvaletini annem yaptırıyor yani bu sorun olur mu? 2 yaşında ve bugün hep altına ya da yere kaka falan yaptı. Şimdi ben namaz kılarken annem yaptırdı ve yapmış yani bir şey olur mu?
Mygirlmybaby Kkkk6 arkadaşım kendi alıştırmış bana hava atıp duruyor. Ben kendim alıştırdım diye. Bende hamileyim birde o yüzden annemgildeyken alışsın dedim. Kız kardeşim de var. Birimize demezse diğerine der diye düşündüm
Mygirlmybaby Deletedmom_1111 1 ay daha burdayım sonra birlikte İstanbula dönecez benim yanıma gelecek biraz. Yani annemgilin ev müstakil gibi benim ev apartman daha rahat alışır dedim o yüzden burada alıştırmaya çalışıyoruz. Annem de olsa bende olsam bir şey olur mu bilmiyorum işte
Deletedmom_1111 Mygirlmybaby arkadaşım hava atıyor demiş affedersiniz de b*kun havası mı, olur haahahahah 🤣 Yok kuzum hiç bişey olmaz alıştır ne güzel ❤️
Kkkk6 Mygirlmybaby Allah Allah insanların işi gücü yok gerçekten ne fark eder ki ha anneniz ha siz, önemli olan öğrenmesi boş verin💓
balkizimveben Mygirlmybaby ay bununda havası atılmaz be kardeşim yuhh artık. Nerde öğrenirse öğrensin, yeterki öğrensin. Benimkide annemde öğrenmişti ne var bunda.
Mygirlmybaby balkizimveben cidden yani. Bugün hep pijamaya işedi. Annemin halısına kaka yaptı. Sehpaya kadar işemiş kadın ses etmedi vallahi Sağ olsun. Yeter ki öğrensin 😒