kbraltn35 Sma comfort, hipp,golden goat denedim ama aynı hepsi. 4 gün oldu hala kakasını yapamadı. Tavsiye ettiğiniz mama varmı
aspurceg8 kbraltn35 aptamil conformil benim kızıma çok iyi geldi mis gibi bir mama çıkarandan Allah razı olsun 😂
gizgun Aptamil prosyneo kullanıyoruz biz doktorumuz probiyotik açısından daha iyi olduğunu söylemişti deneyebilirsiniz
iro kbraltn35 aptamil bebelac evolvia denedik hepsi kabız,gaz,kusma yaptı sma optipro çok iyi geldi canım tavsiye ederim o yüzden
nurrr126 Ayyy aynı dertten muzdaribim ne kullansam gaz ve kabız yapıyor bebeğime yaa çok kıvranıyor çok üzülüyorum🥺🥺
aspurceg8 iro işte her bebeğe aynı olmuyor demekki aptamilin conformil dur bir maması var doktor tavsiyesi ile almıştık çok rahat ettik biz hiç bi sorun yaşamadık yani sadece mamayı bulmak zor oluyor
aspurceg8 iro iyide kötü niyetle yazmadım ki sadece düşüncemi belirttim bu üslubunuz neden ters ve sert ?