Bebeğim 8 ay 5 günlük bugün yaklaşık 20 gün önce yarım bir şekilde tek alt dişi çıktı o gün bugündür de diş çıkarmıyor ama belirtileri var diğer dişlerde de nu yarım kalan dişte tamamen çıkmadı hatta yamuk duruyor düzelir mi? Böyle bir durum yaşayan var mı? :)