Merhaba arkadaşlar 6 aylık bir oğlum var. Epilepsi hastası. Yarın 6. Ay aşısını yaptırmamız lazım. Malum aşılar ateş yapabiliyor acaba epilepsi nöbetini tetikler mi? Birkaç farklı doktora sorduk ama hiçbiri emin değil. Bebeği epilepsi olup aşı yaptıran arkadaşlar yardımcı olabilir mi? Oldukça tedirginim. Ama aşısını da yaptırmak zorundayız.