Çarşamba gününden ber oğlumda göz akıntısı vardı netira muadili kullandık azaldı diğer göze de ne olur olmaz damlatıyordum bugün sol göz kapağı kırmızı ve şiş bi baktım bende de solda akıntı başlamış :( doktorum adenovirüs salgını var yakalanmış olabilirsiniz dedi yarın göz doktoruna gideceğiz başına gelen var mı ?