aseldilara Normal doğum yapalı 50 gün oldu uzun süredir kabızlık problemi yaşıyorum . Aynı problemi yasayan varmı?
bisenakillisinzaten aseldilara ben yaşadım hatta bı ara o kadar kötü olmustum ki ilaç kullanmak zorunda kaldım. Süte de gecmiyormus. Hemen etki etmişti
bzbz Ben sezeryan doğum yaptım aynı sorunu yaşıyordum doktorum ilaç verdi kullandığım gün akşamı lavaboya gidiyorum araştırın isterseniz miralax diye bir bardağa döküp içiyorsunuz doğal yoldan etkili rahatlama yazıyor üstünde zaten
bzbz aseldilara hayır ilaç değil zaten doktor ben hastanedeysen vermişti direk kullan diye veren bu ilacı kadın doğum hekimimdi
beyza000 İki ay oldu doğum yapalı hala yaşıyorum ara ara. Eski tuvalet düzenim saat gibiydi o günleri çok arıyorum…