momsbaby22 Holle marka mama kullanıyorum bebeğim 15 günlük şimdiye kadar herşey iyiydi ama 2 gündür sancısı var zor dışkısını yapıyor hemde anne sütü alıyor bebeğim sizce mamasını değiştirmeli miyim mama mı yapıyordur sancıyı kabızlığı?
momsbaby22 aslanmommy değiştirdim ama mamadan değilmiş ilk 15 gün bebekler gaz sancısı çekmezmiş 15 gün dolunca başladı gazımız. Sizin sorun nedir
aslanmommy momsbaby22 ben golden goat kullanıyorum arada gaz problemimiz oluyor. Holleyi merak ediyorum acaba gaz sorunu oluyor mu diye
semaebibi Bence olmuyor gaz sancısı bnde kullanıyorum holle ve hipp combiotik kullandım ama aptamil çok fenaydı sancıdan ölüyorduk ilk ay