egeninanns Sağlıklı olsunlarda varsın kiloları çok olmasın. Bizimde anne yüreği işte yetemediğimizi düşünüyoruz ama öyle değil. Mesela ikizlerimden biri çok yer ama baksan kırılacak gibi zayıf. Diğeri ise çok yemez ama doğduğundan beri toplu. Birazda yapıyla alakalı bir durum.