Kızlar merhaba benim bebeğim her türlü uykuya alışkındı. Diş çıkarma vs derken huyu suyu değişti uyku eğitimi verdim çok güzel uyuyordu bir süre sonra üst dişleri çıkarken o da hiç oldu. Çünkü ayağa kalkmayı öğrendi tutunarak. Şimdi uyanık olduğu her an ayağa kalkmaya çalışıyor. Birkaç defa uykusuz olduğum için ayakta salladım çok güzel uyudu. Şimdiye kadar her yolu denedik sizce bu zamandan sonra sallayarak uyutmak saçma mı olur? Ayakta zor olur da pasha hamak vardı ablamın o tür bir şey alırım diye düşündüm. 7 yaşına kadar kullanılıyor. Kararsız kaldım yanlış mı yapıyorum canım anneler fikir verirseniz çok sevinirim