Niss1 benim bebeğim 1 buçuk aylıktı uçak Seyehati yaptığımızda ben küçük pamuklar hazırlamıştım hafiften vazelin sürüp kalkış ve inişte kulağına tıkadım bir de emzik vermiştim çok şükür bi sorun yaşamadık deneyebilirsiniz hatta emzik tutarsa pamuğa gerek bile yok bence 🤗