eylulmaysa Kızlar bebeklerde kaçıncı aydan sonra geğirek batması olmaz acaba beli batar geğreği batar oturtma ayaklarının üstüne bastırma derler ya kaçıncı aya kadar geçerli acaba bu bilginiz var mı
jap eylulmaysa bişey batmaz da desteksiz oturana kadar ayaklarına yük bindirmeyin. Gelişimi yukardan aşağı olur. Önce baş tutma, oturma, ayağa kalkma
eylulmaysa jap 10ün sonra 3 aylık olacak ne zaman destekli oturabilir acaba şuan geğreği batar diye oturtamıyorum korkuyorum hep yatırıyorum kucağımda bile sakat falan olur diye korkuyorum Allah korusun ilk çocuğum çok tecrübesizim 🥺