gencanne97 Kızlar merhaba bugün erkek bebeğimin 1.ay kontrolü aşısı vardı 3.500 doğmuştu sadecr anne sütüyle besleniyor 4.790 olmmuş sizce nasıl kilosu ve aşı sonrası için önerileriniz var mı