ayazlianne ben yenidoğan paketini almıştım 2 paket kullandık ama devamını bulamadım 🙁 ilk doğduğunda sık sık kaka yapmasına rağmen hiç taşırmadı ve hep kuruydu. Şimdi türk markası ve sağlıklı bulduğum için canbebe kullanıyoruz memnunuz ama bazen taşırıyor bi huggies değil 😒