Lawyermom Aynı şeyleri birçok yenidoğan bebek yaşıyor, endişelenme. En önemlisi sakin kalmak. Senin stresin bebeğe de geçiyor. Unutma; Anne sakin Bebek sakin 😌 3. ayımız yeni bitti ve gaz sancılarımız da yok denecek kadar az. 3 haftalıktan itibaren biogaia ve sab simplex kullandık, hala da kullanmaya devam ediyoruz. Bir ay daha kullanalım dedi doktor. Biogaia probiyotiktir ve bağırsaklarının gelişimine yardımcı olur. Büyüdükçe, geliştikçe gaz sancıları azalarak bitecek ve kendi kendine rahatça çıkaracak annesi ☺️