2 ay 9 günlüğüz bizde şu son 4 gündür acayip zor geçiyor, sürekli memede kalmak istiyor. Memede gaz sancısı geliyor ağlamaya başlıyor sonra yine meme bırakınca uyanıyor. Gündüz uykusu yok denecek kadar az, uyanık kalınca da inanılmaz mızmız. Gece uykusuna neredeyse 12-1 gibi geçiyor sabaha kadar 2 saate 1 uyanıyor. Havalar çok sıcak o da etken oluyordur bu huysuzluğuna. 2 .ayda atak var mı onu düşünmeye başladım artık. Uyanık olduğunda da yüzüstü yatırıyorum ya da reflü yatağına yatırıp konuşuyorum şarkı söylüyorum kucakta evde gezdiriyorum.