Kizim 6 aylik 2. Ayinda verem asisini vurdurduk ama 4. Ayina kadar hic bir belirti olmadi sonra asi yerinde birden bi kabarma oldu kabuklandi yesil yesil akinti oldu asi tutmus dediler pansuman yaptik kurudu iki gun once ustunu giydirirken koltuk altinda sislik farkettim dr a goturduk asi lenf bezlerinde kist yapmis basina boyle birsey gelen varmi bir asi yuzunden kizimin basina gelmeyen kalmadi simdi verem savasta ppd testi yaptiracagiz ona gore tedavi baslanacak omrumden omur gitti hic bileniniz duyaniniz varmi boyle birseyi?