Bakbenanneoldum Bebeğim 6 aylık 3 gündür kaka yaomıyor bugün 4.gün napıcam ya nası yaptırcam kayısı suyu içtim ona yedirdim zeytinyağıiçirdim
ereninannesi_ Bakbenanneoldum eğer bebeğinin karnında serlik olursa ve huzursuzluğu başlarsa hastaneye gotur hiç değilse şurup verip rahatlatiyorlar tabi öncesinde rontgende kontrol ediyorlar gerçekten huzursuzluk sebebi kaka mi diye. Yoksa aşırı sorun oluyor çok erteleme. 11 aylık hala ayni sorunları yaşıyoruz karnını sürekli kontrol et özellikle sağ göbek deliğinin 3-4parmak yanında sertlik var mı. Gaz masajı sıcak su sicah havlu yüz üstü yatırmak rahatlatiyor
aysebb Bakbenanneoldum 7-10 güne kadar yolu var yapmamasının yani yapar daha merak etmeyin. Kayısı suyu kayısı püresi bunlar iyi geliyor evet onun dışında yoğurt kefirde iyi gelir ve bal kabağı püresi. Yavaş yavaş alışacak bünyesi. Bizde 7 aylıkken yaşadık kabızlık problemi ama zamanla düzeldi
Bakbenanneoldum Asyaveannesi04 ek gıdaya baslamıstım aslında iyi gidiyordu günde bir de olsa yapıyordu ama 3 gündür yapmıyo
Asyaveannesi04 Bakbenanneoldum sürekli lifli gıdalar tüketin bol su için ve eğer huzursuzsa bebeğiniz, zorlanıyorsa doktora götürün ben ilk 6 ay anne sütü verdim 5 gün yapmadığı olmuştu doktorum 10 güne kadar normal demişti
Bakbenanneoldum ereninannesi_ sertlik yok gibi huzursuzluk da akşamları oluyor genelde ama bi gün daha bekliyim olmazsa götüreyim
ereninannesi_ Bakbenanneoldum akşam olması normal sertlik yoksa bebeğin rahattır gaz masajı yap ılık suya oturt göbek deliğinin etrafına genişleterek parmaklarımla hafif hafif bastır yapacağı varsa yapar ama sertlik hissedersen gecikmeden gotur
kayran Benim oğlum da 12 gün bugün kaka yapmıyor 3 gündür gazı çok pis kokmaya başladı herhangi bir rahatsızlığı yok keyfi yerinde çiş yapması gayet güzel emmesini de sorun yok doktora sordum kontrole geldiğinizde popoya bakarız dedi yaşayanlarınız var mı