Merhaba hanımlar 4 aylık bir bebeğim var sadece memede uyuyor kolik olduğu için başlarda devam ettirdim. Ama şuan beşiğinde hiç uyumuyor gece saat başı kalkıyor. Bende hiç birşey yapamıyorum sağımda yapamadığım için hep mastit oluyorum. Siz memede uyumayı nasıl bıraktırdınız.