tekbasimabakiyorum Bence hiç bir zararı olmaz ben kirpik laminasyon felan yaptırıyorum, kendi tırnağıma kalıcı oje de yaptırıyorum herzaman temiz ve bakımlı duruyor, kaş için yaptırmayın derim zamanla kızıllaşıyor çevremde ne kadar yaptıran varsa hep pişman bende dahil yıllar önce yaptırdım çok beğendim ama zamanla sıkıldım alttan kaşlarım kalınlaştı çıktı sonrada sildirmeye uğraştım