Humeyramm En azından kendisi yiyormuş ne güzel. Ben hala yediriyorum 4 yaşında. Kahvaltıda peynir salatalık domates zeytin yemez. Anca poğaça, güveç, patates kızartması, melemen, Nutella gibi şeyler yer. Sulu yemekleri de yemez. Kardeşi olduktan sonra da bir kıskanç oldu yaramazlaştı çok hırçınlaştı. Bir yaşında biraz daha rahat ediyor insan. Ama iki yaşında baya bir rahatlamış oluruz. Ben de her sabah kalktığımda Allahım bu bir sene nasıl geçecek diyorum 😖